onsdag 13 april 2011

Kurs

Det hära med att åka iväg på kurs kan upplevas som något som är ganska roligt och trevligt. Och visst det är det. Träffar nytt folk och skapar lite nya nätverk. Lirar lite dator, dricker några bärs och äter god mat. Just ja, man lär sig något nytt också... men, man vill ju bara hem! Jag har alltid varit hemmakär och sover ogärna borta. När jag ska bort packar jag 1 timme innan avresa och glömmer alltid nåt. Jag hatar att vara hemmifrån. Dels saknar jag min säng, men framför allt min sambo. Nu är första gången jag är långborta från Penni... kalla mig blödig, fjollig, käring, tunnis etc. Men jag vill hem och lajja med henne nu!

Man ska dock inte sticka under stolen med att denna resa varit fin fin. Robstar är ju ändå med och slaggar i rummet bredvid. Jag återkommer med lite bilder senare men kan citera ett Robertuttalande:
- Du kan kan ju väl ändå inte säga att Take That är dåliga?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar