fredag 7 september 2012

Annonsförsäljarna på Bärsingen...

...kommer få arbeta hårt framöver. Slog upp dessa annonser från våra lokala biografer:



Dominerande är helt klart nya Hamilton filmen... "Men inte om det gäller din dotter". Till att börja med WTF är det för jäkla titel?! Kan vara en av de sämsta jag hört.
Nåväl... i samma Bärgslagsblad så finns det en recension av filmen. En totalsågning:



Jag har inte sett ettan men för mig är varken Peter Haber, Persbrandt, Sauk eller Stormare någon Hamilton. För mig är Stellan Skarsgård Hamilton. Mark Hamill är nog också den sämste skurken.

Nu till problemet. Jag skulle som annonsköpare bli ursinnig och jääääkligt förbannad över denna placering av annons:



Men det kanske bara jag som tänker så...

/iPharsan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar