måndag 30 maj 2011

Pysselmåndag

Idag var vädret på riktigt bra humör. Bockade av en hel del på listan. Fick upp det nytvättade altantaket, la klart liksvepningen av kirskålen, klapp gräsmattan och framför allt. Gjorde rent poolen.
Jag brukar göra rent poolen rätt ofta. Byta vatten, skrubba rent och blåsa rent filtret. Jag har letat efter nytt filter rätt länge med hittade till slut en sida på nätet, kuben.se. Man kan i stort sätt få filter i vilket mått man vill... och det vill man!


Jag missade Thorellarna och Chrille på Hantis i lördags. Jag missade även andra halvlek av Champions. Jag är fasiken inte bra på att vara vaken på kvällarna längre. Vem hade sagt för ett år sen: - Nä men jag ska sova en liten stund. Det är ju ändå lördag, Köpingsyran och grabbarna spelar på nyöppnade Hantis.


1 kommentar:

  1. "Jag missade Thorellarna och Chrille på Hantis i lördags. Jag missade även andra halvlek av Champions."

    Vad i HELVETE har hänt? Blev det ett strömavbrott i hela köping under 2:a halvlek som slog ut alla tv-apparatter samt datorer? Någon annan orsak att missa kanske årets sporthändelse ser då inte jag...?

    SvaraRadera