onsdag 10 augusti 2011

Farsan är PAPPALEDIG!!!

Det är ju så här det ska vara! Hemma med knodden och bara lajja och myspysa!
Idag är alltså första dagen för mig att vara pappaledig på heltid. Jobbet har redan ringt 2 gånger :)
Det gör ingenting, för jag får lajja direkt efter det att telefonen lagts på.

Jag har dock kommit fram till att SonyEricsson kan gå och gömma sig någonstans och låta mig få äpple istället. Güd vilken kass kamera det är i min nalle... drog då fram systemkameran... den blev full direkt. Hursomhaver så tömmer vi allt och börjar på ny kula imorgon.

Detta hände idag:
Dansa dansa dansa framför spegeln blev morgonens höjdpunkt... om man inte räknar all bajs som var över ryggen och magen.

Lite shopping är aldrig fel

Besök hos Orrarna på fågelvägarna

Pedagogisk lunch

Leka med sitt dockskåp... japp det är hennes...

 
Också hårdträning för att stå på egen hand... inte ett problem längre.
 Allt detta tillsammans med dans till Beatles, hela dagen!

1 kommentar:

  1. Underbart att se:)
    Vad många mysiga dagar ni ska ha...
    Hoppas vi ses nåt.

    Kram Soffan

    SvaraRadera