söndag 21 augusti 2011

Grabbigt värre

I helgen så drog Johan med oss till skogarna. Där vankades fiske och bira... Nu är det ju så att jag är urkass på att fiska, men en jäkel på att elda. När jag en gång var med på en fiskeresa så köpte jag ett metspö och bad om att få det inslaget så jag hade papper att elda med.
Otroligt trevligt var det ute i skogen och vi drog upp ett par regnbågar som slängdes direkt på grillen. Man kan säga att det är bland den bästa maten man kan käka.

Jag lyckades också rensa fisken så bra att jag hamnade i plurret :)

Levande fisk - Död fisk

Glad fisk
Grillad fisk
Det var stjärnklart, som ni ser på denna otroligt braiga bild
Jag rensade även bort en del av fingret. Som tur var hade jag rom i kroppen, så det var ingen fara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar