torsdag 10 mars 2011

Pappaledig, fixa och dona inklusive ryggvärk

Fy fabian säger jag inte. Snarare användes en hel del andra ord av mer barnförbjudet karaktär. Det var ju så att jag var pappaledig för första gången i måndags. Tänkte jag skulle fixa och trixa lite och ordna till hyllan i vardagsrummet. Japps, det var ju väldans smart! Lyckades sträcka mig i svankfan och har senaste dagarna gått ungefär som en grymt skitnödig 90-åring. Det värsta är att man hinner tänka: -Den här ställningen är inte så smart, man skulle kunna göra illa sig om man gjorde lite fel. Smaaaaaaaaaaaart pannben!

Nåväl, hemma från jobbet idag och vilar upp ryggen, så imorgon så ska jag nog kunna gå som en nyskiten 80-åring.

Tillbaka till själva pappaledigheten dårå. Empa och Penni tyckte att det var smart att dra ner till Götet och inte komma tillbaka förrens på måndagen. Tillbaka till en 90-åring. Hade rätt tråkigt, men fick finbesök på söndagen av 2 andra Köpingsfarsor. Kollade in handbollen som var... värdelös. Lirade lite Dota så att Robban fick storhetsvansinne.

Men jag är nöjd med det här iallafall.
(Nu fattas bara ny soffa och ny matta.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar