torsdag 10 mars 2011

Värsta uppdateringen... typ

Efter att ha varit i någon form av koma efter valets utfall så kommer här en uppdatering... Under tiden kan ni lyssna på denna låt.





Söndag:
Tog mig till valurnan och la min röst på Miljöpartiet som vanligt. För visst är det så att miljön ändå är det viktigaste vi behöver tänka på? Många röstar ju på sig själva (M), men läs gärna Robbans blogg så får ni veta varför jag inte gör det.
Drog sen över till Skillinge och hjälpte mor att sota skortstenen. Enkelt hade jag tänkt mig. Ner med fejningsmonkaflonken några gånger så blir det rent. Japp, så kan man göra. En annan variant är att ha av fejningsmonkafjonksrepet och tappa ner hela monkafjonken i skorstenen. Efter lite MacGyver så lyckades vi till slut öppna spjället nedtill och trycka ner monkafjonken åt fel håll så att säga.
Kvällen avslutades med valvaka och allmänt nagelbitande för att hoppas att Alliansen (inte de jag röstade på) skulle få mandat och vi skulle slippa idioterna a.k.a. rasisterna a.k.a. nazisterna a.k.a. "jag har inte gått grundskolan" a.k.a. brunskjortorna a.k.a. "annat brunt".
Nåväl så blev inte fallet, men jag hade trevligt sällskap:







Måndag:
Ja, va 17 gjorde man i måndags. Typisk måndag som farsa. Torka lite bajs och sov när man hade chansen. Va en sväng till BVC och kollade på Family Guy.







Tisdag:
Börjar se slutet på att vara hemma från jobbet. Idol drar igång slutaudition...






Onsdag:
Farsgubben och alla 22 syskon kommer äntligen och hälsar på. Farsan är rätt produktiv på barn. Fick hjälp att sätta upp TV:n på väggen. Riktigt skönt att börja få lite ordning och reda hemma.
Man får liksom lite dåligt samvete när man varit hemma i typ en månad och inte gjort någon nytta. Passade på att låna Robbans gräsklippare också.
Appropå syskon. Jag sa någongång att jag kommer inte bli farsa förrens Linnea och Cissi är 15 år. Tror fasiken att det är det de fyller iår. Timing asså!


Torsdag:
Back in businness!
Kom tillbaka till jobbet och upptäckte att mina kollegor jobbat undan det mesta av mina åtaganden. Skön, mjuk start av arbetsveckan. Avslutade dock eftermiddagen med att sova middag i 3 timmar!!!


Fredag:
Fredag, fredag, fredag. Preppy-R och Liza kom förbi efter jobbet på en rackabajsare och bärsa. Lirade lite LoL och dominerade över de dära: "You f*ckin noob"-killarna.



Lördag:
Ja, men det är ju nu. Skruvat upp gardinstänger. Återkommer med mer sen...


Lite bilder är ju alltid trevligt...






Ja just ja... Som sann bloggare så måste man ju lägga ut bilder på kläder och sånt som inhandlats. Just dessa fick hon av Mormors kompis:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar