torsdag 10 mars 2011

Stort tack alla!

Igår var till Nalles och lämnade över alla fina grejer som ni lämnat. Det blev några påsar till slut och vaktmästaren blev mycket glad över att så många vill hjälpa till.

Stort tack allihopa!
(ingen nämnd, ingen glömd)

Har du missat att de något?
De här tjejerna har fortsatt en insamling



Samtidigt måste jag passa på att beklaga att det finns så många idoter i Sverige som lägger kommentarer på Magazins hemsida. Det är olyckligt att många inte förstår att asylsökanden är asylsökanden och inte lycksökanden. Jag vill gärna att alla dessa puckon från och med nu och för all framtid avslutar all kontakt med mig och min familj. Jag vill aldrig att min dotter ska växa upp med en sån förbannad trångsynthet. Ah, nåväl, va tvungen... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar