tisdag 29 mars 2011

Vad hände?

Va fasiken hände med vädret nu. Var i Västerås igår och såg fram emot en vecka av stålande solsken och grönska i naturen. Vad händer? Spösnö och gråkallt! För att använda sig av ett Internetuttryck: "WTF?!"

Hur som så kanske det bättrar sig till helgen, men man kan ju inte ta något för givet. Varför vill man ha bra väder i helgen då? Jopp, Poppen ska döpas och min kära sambo tyckte vi skulle hålla det litet, eller jag tyckte det, och hon bjöd in sissodär 150 personer. För att ytterligare använda citat så tar vi ett från Vänner: "Oh, my god!". Nåväl, det kommer bli kanon ändå. Vi kommer träffa prästen idag och vi vill ju vara lite speciella och har därför inspirerats en hel del av våra vänner Mia & Klara.


Nu är frågan: Vad ska jag laga till middag?
En annan fråga är hur vi ska få plats på Ringvägen på lördagkväll... Mina vänner med familjer kommer på besök, samt Empas som ska ha 30-årspärla. Ja, det blir trångt det. Finns det hjärterum så finns det...

5 kommentarer:

  1. Hallå, jag bjöd inte in 150 personer!! Det var en liten överdrift skulle jag vilja säga. Under 100 var det! Faktiskt.

    SvaraRadera
  2. Det var under 100 för barn under 1 år räknas bara som en halv!

    SvaraRadera
  3. Och om man hade räknat barn under 1 år som 1 person så hade det blivit? Just det, 150!

    SvaraRadera
  4. Bloggbråk! (klapp-klapp-klapp) Bloggbråk!

    SvaraRadera